perjantaina, huhtikuuta 07, 2006

21. PALJASTETTUJA SIELUJA

Oon maailman yksinäisin
en pysty nukkumaan
Vain eteiseen mä tuijotan
ja kaadan uudestaan
kah-vi-a

Mikroaaltouunin kello näyttää 20:12.
Olohuoneessa levysoittimen päällä oleva kännykkäni piippaa. Mies tulee saunan ovesta tyytyväisenä kylpytakissa ja huutaa musiikin yli: "mikäs tää on?"
- Se on mun uus levy.

Vain oman takin varjo
ulko-oveen heijastuu
ja vaikka kuinka kelloon katson
ei aamu pian tuu
kah-vi-a…

Kävelen olohuoneeseen.
- Ira Mellita, mies katsoo naureskellen päivällä ostamaani levyä.
- Tänne se. Ei oo sulle.
- Noh noh. Tanssitaanko?
Työnnän miehen oikealla kädellä kauemmas ja vasemmalla avaan tekstiviestin.

Lähettäjä: Tommi
Vastaanottaja: Vaimo
Lähetetty:
20:12:16
24.03.2006
Matkalla kotiin. Soita tai viestitä. Heti.


- Kukas se 49-vuotias nainen on jonka kanssa sä nyt seukkaat?
Mies vetää syvään henkeä ja miettii pari sekuntia.
- Ai kuka? Mä en nyt kuule tiedä.
- Tiedät.

…kah-vi-a
Näin alas vajota saa
Se vaan tekee hulluksi
kun odotan mun miestä
ja se turhaan lupaa


Lähettäjä: Vaimo
Vastaanottaja: Tommi
Lähetetty:
20:14:30
24.03.2006 En voi. Täällä tilanne päällä. Soitan myöh.


- Ohitetaan nyt tekniset yksityiskohdat. Kerrot vaan ihan omin sanoin, hymyilen osaaottavasti.
- Nyt ei kyllä ole mitään syytä... ainoa johon toi kuvailu käy on yksi työtuttu. Ei oo muita.
- No niin, tää on jo hyvä alku. Mut miks sä sitten oot käyny sen kotona?
- E...e...
- Et vai? Mä tiedän kyllä.

Mies istuutuu sohvalle, nojaa käsiinsä ja saa puristetuksi kyyneleen.
- En tiedä mikä muhun aina menee. Mä rakastan sua - ja aina mä teen näin!
- No niinpä tunnut tekevän.
Katson miestä ja kädessäni olevaa puhelinta.

Lähettäjä: Tommi
Vastaanottaja: Vaimo
Lähetetty:
20:17:10
24.03.2006 No voi.


Mies nousee sohvalta itkuisena.
- Anna rakas anteeks! Anna mulle anteeks! Mä lopetan tämmöset heti!
- En anna. Loppuu se sotkeminen.
- Kiltti kulta, älä jätä mua! Mä en voi elää ilman teitä!
- Mä luulin että se olis ollu joku mua nuorempi ja paremman näkönen mutta se onkin tommonen, helvetti, vanha mummo!
- Rakas mä soitan sille naiselle nyt heti. Saat kuulla etten enää halua nähdä sitä. Mä ihan oikeesti rakastan teitä ja haluaisin vielä lisää lapsia sun kanssa. Mä haluaisin vanheta sun kanssa. En kenenkään muun! Älä jätä mua!


Lähettäjä: Vaimo
Vastaanottaja: Tommi
Lähetetty:
20:19:47
24.03.2006
Ajattelen sua.

- Olisit miettiny aikasemmin. Ja tommosen kanssa pitäis vielä lisää lapsia hankkia!
- Joo joo! Nytkin haluaisin tehdä. Mies tarttuu suu mutrussa käteeni.


Kiihtymyksessäni annan miehen kantaa minut yläkerran makuuhuoneeseen.

4 kommenttia:

Anonymous Anonyymi

idiootti.

07 huhtikuuta, 2006 17:35  
Anonymous Anonyymi

Ihanaa että tarina jatkuu ! Olen myös kiinni tässä.

08 huhtikuuta, 2006 19:56  
Blogger J. Petäjä

Rakkaat lukijat: kiitos teille!

11 huhtikuuta, 2006 02:51  
Blogger Hallatar

Addiktoiva... hyvä sana... =)

24 huhtikuuta, 2006 15:10  

Lähetä kommentti

<< pääsivulle