lauantaina, marraskuuta 19, 2005

4. KAHVILLE


Mies lähestyy maanantaina töistä viestillä.

Lähettäjä: Mies
Vastaanottaja: Vaimo
Lähetetty:
13:46:57
07.11.2005
Mä haluan aloittaa antabuksen. En enää tahdo tilanteeseen, jossa en pysty lopettamaan juomista. Pakko myöntää, että en pysty pitämään sitä hallinnassa enää ollenkaan. Hävettää ja mä olen kauhean huolissani teistä. Mä en oikeasti enää halua elää hetkeäkään niin, että mun alkoholismini on sellainen iso varjo, joka seuraa koko ajan. Anteeksi.

Päästän miehen kotiin suihkuun. Hän halaa, ja haistan paidasta tupakansavun. Hän väittää ettei paita voi haista tupakalle koska hän ei ole käynyt baarissa. Hän menee kauppaan ja hoitaa vauvaa muina miehinä. Yritän kysellä vielä perjantaista ja kerron miten minusta tuntuu pahalta. Hän vastailee epämääräisesti mutta vakuuttaa jälleen kerran rakastavansa vain minua ja perhettään. Illalla käymme nukkumaan yhteiseen sänkyyn.

Perjantaina menen yksin kaupungille ostoksille. Päätän yrittää vielä kerran.

Lähettäjä: Kikka
Vastaanottaja: Mies
Aika:
19:28:03
11.11.2005 Ajattelin vielä kysyä ihan suoraan, liikenisikö sulla aikaa kahville tai kaljalle, ilman taka-ajatuksia? Terv Kikka

Olen jo matkalla kotiin, vastaus tulee välittömästi.

Lähettäjä: Mies
Vastaanottaja: Kikka
Lähetetty:
19:29:36
11.11.2005 Ilman taka-ajatuksia kyllä. Laita sähköpostia, niin sovitaan.

Olen pulassa koska en voi viestiä sähköpostitse paljastumatta. Pelaan aikaa keksimällä hätävalheen.

Lähettäjä: Kikka
Vastaanottaja: Mies
Aika:
20:35:55
11.11.2005 Kiva! Harmi etten ole menossa duunikoneelle ainakaan viikonloppuna.

Mökötän illalla miehelle itseaiheuttamani syyn takia. Kyselen pettääkö hän minua. Ei petä, mutta myöntää istuneensa baarissa ainoastaan miesseurassa koko viikonlopun ja nukkuneensa tuttavan luona. Joku "haaska" työkuvioista on kuulemma kiinnostunut, hän paljastaa minulle puistellen päätään. Olinkin leikilläni ihmetellyt hänelle, olenko muka ainoa joka on aivan heikkona hänen charmikkuuteensa.

Tempaudun miettimään Kikan mahdollista ammattia ja sitä kuinka kiertäisin sähköpostiongelman. Yksityisyrittäjä vai töissä mainostoimistossa? Toimittaja?

Mieheni ilme ei paljasta mitään kun hän deletoi edessäni Kikan viestejä.

4 kommenttia:

Anonymous Anonyymi

Voithan aina ottaa anonyymin hotmail-osoitteen tai vastaavan. Sillä voit kirjoitella itsekin kotikoneelta tai työkoneelta.
esim. www.hotmail.com

20 marraskuuta, 2005 08:59  
Anonymous Anonyymi

Esimerkiksi
BigBrother.WatchingYou@hotmail.com

;~)

20 marraskuuta, 2005 13:36  
Anonymous Anonyymi

luukku.com, jippii.fi - onhan näitä :)

20 marraskuuta, 2005 16:25  
Anonymous Anonyymi

Aikamoista tarinaa ja tottakin eikö vain.
Entä jos sinut, miehesi ja Kikan voikin tunnistaa kirjesalaisuus ja yksityisyydensuoja on rikottu.
Teoilla on seuraukset pahat saavat palkkansa eikä pahojatekoja oikeuta mikään tai kukaan.

04 tammikuuta, 2006 22:45  

Lähetä kommentti

<< pääsivulle